2010. március 9., kedd

2010.03.09. The spring is here again here!

Szijjasztok!!!:D
Na először is nézem afc weboldalát megújúlt..:P
Szóval most így utólag 9ig napja tavasz... de boldog tavaszt:DxD
Nemsokára suli vége pár hét...:)
Na szóval egyre jobb és jobb lesz minden:)Am ma nagy volt...:D 1 számmal kisebb cső naci volt mint a méretem ezért nem tudtam megvenni a többi nem tetszett:/ na m1 vettem helyette 1 sapit meg 1 pólót..:D sapi az állatXD
http://www.teszvesz.hu/item939538168_koponyas_fullcap_sapka.html#gallery fenti fekete:P
Aztán 1 anarchy-s pólót meg 1 Marilyn Mansonost..:D jajj fúú de imádni fognak miatta a többiekXD őrült álmok... m1:P nem is volt drága..:D sapi 2000 póló 1000-1000 ft:P na m1 szal délután meg hát... ugye EMO történeteket olvastam zene minden mondjuk screamo is ment most interyou-t hallgatok:P (Interyou-érted éltem) Szal a nap vége kicsit szar lett mert antik baszogattak de am semmi extra...:)
Na jön a zene..:P puszedlííí

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése